Nieuwtje | To All The Boys I’ve Loved Before wordt verfilmd!

onder Nieuws, Verfilmingen met 7 reacties op 3 augustus 2017

Net als een hele hoop lezers ben ik vorig jaar hopeloos verliefd geworden op de boeken van Jenny Han, over de jonge, naïeve, romantische Lara Jean en haar liefdesleven. Compleet onverwachts werd recentelijk aangekondigd dat er nog een dérde deel gaat komen – in het Nederlands verschijnt-ie deze maand al onder de titel Veel liefs, Lara Jean AAAHHHHHH IK KAN NIET WACHTEN – én ik kreeg onlangs een positief soort hartverzakking toen heel boekgerelateerd Twitter ineens op stelten stond omdat Jenny had verteld dat To All The Boys I’ve Loved Before verfilmd gaat worden! Sterker nog… ze zijn al een flink eind op weg met het filmen en promoten! En dat betekent… DAT ER AL HEEL VEEL FOTO’S ZIJN! WAUWIE!

Aankondiging

Er is dus een Twitteraccount dat gevolgd en geretweet wordt door Jenny zelf, en daar staat onwijs veel informatie op over de film. Het blijkt zo te zijn dat het filmen as we speak zelfs al klaar is, want volgens de tweets zou de laatste draaidag 4 augustus zijn. Hóe tof is dit?! Meestal moet je na zo’n aankondiging superlang wachten voor er ook maar énige info is waar wij fangirls onze tanden in kunnen zetten, maar nu is het er allemaal al supersnel. Ze hebben het absoluut goed verborgen gehouden!

Jenny tweette het nieuws in een briefje aan haar fans waarin ze meldde dat ze heel enthousiast was dat de rollen van Lara Jean en haar zussen gespeeld gaan worden door Aziatisch-Amerikaanse meisjes, precies zoals de personages zelf ook zijn: die representatie is volgens haar heel belangrijk en ik kan het alleen maar met haar eens zijn! De cast is inmiddels bekend: nieuwkomer Lana Condor speelt Lara Jean, Pretty Little Liars-ster Janel Parrish (ik vind haar awesome!) speelt oudere zus Margot en Anna Cathcart (Descendants) speelt het jongste zusje Kitty. John Corbett (Parenthood) is gecast als de vader van de zusjes Song en – hou jullie vast, want daar komt-ie – Noah Centineo (The Fosters) is Peter Kravinsky! Israel Broussard (The Bling Ring) is gekozen als Lara Jeans secret crush en Margots vriend Josh Sanderson en Madeleine Arthur (The Tomorrow People) heeft de rol van Lara Jeans vriendin Christina op zich genomen.

Foto’s

Toegegeven: ik ken vrijwel niemand van de cast – alleen Janel – maar de foto’s van het filmen die tot nu toe vrijgegeven zijn, zien er zó tof uit en de acteurs passen wel echt supergoed bij het beeld dat ik had van de personages! En ik vind het gewoon héél erg leuk dat er een film gaat komen, want dat wordt echt de ultieme chickflick annex feelgoodfilm, zo schattig en lief en grappig en romantisch! Ik ben nu al razend benieuwd en kan echt níet wachten op de releasedatum, officiële scènefoto’s, posters, trailers… zúlk leuk nieuws dit!

AAHHHH!

DE BRIEVEN!

Zou hij To All The Boys lezen?